Klanten

Luzente heeft in onder meer gewerkt voor een groot aantal (online) retailers. Zij analyseerde webshops en adviseerde over strategie, usability en user experience, over vormgeving, structuur, navigatie en content. Hierbij lag de focus op het verbeteren van de conversie en het verhogen van de traffic. Voor Atkins Interim Management heeft Luzente het logo en de huisstijl ontworpen (i.s.m. Vincent Vink) en de website ontwikkeld. Ook adviseerde zij Adapted Advertising Services bij hun business to business aanpak.

Luzente werkt voor Authentique Mignon waarvoor zij een webshop analyse en de redesign van de website en webshop voor haar rekening nam. Verder heeft Luzente webshopanalyses gedaan voor: Barbarelle.nl, Baggy Bash,  Dooor Jewelry, Mies & Moos, Puck Unlimited, Silt & Living, Tafel-design en vele anderen en adviseerde zij Gents Kostuum Outlet over de te bouwen webshop.

Op persoonlijke titel heeft Dana Taberima een omvangrijk portfolio. Zij werkte op accounts als Thermae 2000, Toerkoop, Nissan, Biofreeze, Main Energie, Bacio, Bruna en VARA. Uiteraard is de ambitie om met Luzente verder te groeien als veelzijdig bureau; niet zozeer in grootte als wel in de kwaliteit van het geleverde werk.